Australië! - Reisverslag uit Joure, Nederland van Jetty Wiel - WaarBenJij.nu Australië! - Reisverslag uit Joure, Nederland van Jetty Wiel - WaarBenJij.nu

Australië!

Blijf op de hoogte en volg Jetty

29 Februari 2016 | Nederland, Joure

Lieve allemaal,

Tja, hier lig ik dan. Met een opgezet wang en een verstandskies minder ben ik bezig met mijn laatste voorbereidingen. Het aftellen is nu echt begonnen! Nog 5 dagen en dan stap ik eindelijk in het vliegtuig richting Australië waar een hittegolf op me zit te wachten met temperaturen tussen de 30 en de 40 graden. Lekker hoor!

Allereerst zal ik twee weken verblijven in Sydney. De stad verkennen, op een boot langs de kust varen, sandboarden, dolfijnencruise, 5 dagen surfen, zonnen en natuurlijk niet te vergeten: uitgaan!

Na twee weken in Sydney te zijn geweest zal ik in 29 dagen de hele oostkust bij langs gaan om vervolgens te eindigen in Cairns. Voor deze trip staan ook zeer leuke activiteiten gepland. Een aantal van deze activiteiten zijn kajakken tussen de dolfijnen, Australia Zoo (Steve Irwin) bezoeken, Great Barrier Reef, bungeejumpen en, jawel, skydiven!

Vervolgens zal ik via een binnenlandse vlucht richting Alice Springs gaan. Hier zal ik een trip van 7 dagen doen. Allereerst ga ik 3 dagen doorbrengen in Alice Springs om daarna richting Darwin te gaan door middel van een binnenlandse vlucht in plaats van een 24 uur durende autoreis, godzijdank. De trip van 7 dagen zal hier verdergaan. Voor deze trip staan erg leuke activiteiten gepland, maar dit vertel ik jullie allemaal later via deze pagina.

In Darwin is dan het einde van mijn reis in zicht. Ik kan hier nog 4 dagen lekker genieten van de stad, het strand en het mooie weer. Daarna is het dan ook voor mij tijd om weer terug te gaan naar het hopelijk iets warmere Nederland.

Zoals jullie lezen heb ik een mooie reis van twee maanden in het vooruitzicht. Via dit blog zal ik jullie op de hoogte houden van mijn reis door middel van verhalen en foto’s, zodat jullie kunnen zien wat ik allemaal beleef en om jullie lekker jaloers te maken hehe. ;)

Liefs Jetty

  • 29 Februari 2016 - 19:29

    Heit:

    Weer een dochter die op reis gaat en zonder Heit en Mem de wereld wil verkennen. Ik vind het geweldig dat je deze reis onderneemt. Toch blijft het als Heit altijd wel een beetje spannend als je dochter (en dan ook nog de jongste) naar op de andere kant van onze aardbol gaat. Maar vol vertrouwen laat ik je gaan je hebt genoeg bagage van ons mee gekregen dat je wel los vertrouwd bent. Ik wens je dan ook veel plezier en geniet ervan met volle teugen, want als het goed is vergeet je dit je hele leven niet weer. Vrijdag op "Schiphol" pikken we een traantje en zien je dan hopelijk over twee maandjes bruin, gezond en vrolijk weer terug.
    groetjes Heit

    (ik kan het toch niet laten "' DOE VOORZICHTIG")

  • 29 Februari 2016 - 21:48

    Mem:

    Nou lieverd het aftellen is begonnen. Woensdag je tas pakken, de laatste dingen wassen en nakijken of je alles hebt en dan is het vrijdag zover! Ik hoop dat je een geweldige tijd hebt in Down Under. Ik ga onze 'kroepkes' wel missen denk ik (alhoewel ik niet zo'n kroeper ben).
    Have fun en denk aan mij!!

  • 01 Maart 2016 - 15:17

    Irene:

    Leave!!
    Hier heb je al een heeele tijd naar uitgekeken en eindelijk is het bijna zover! Geniet van ieder moment, maak er een groot feest van met de aussies!!
    Dikke tût xxxxx

  • 04 Maart 2016 - 23:59

    Heit En Mem:

    He lieverd, als je dit verslag leest, heb je al vele vlieguren achter de rug en waarschijnlijk al een leuke avond in Sydney gehad. Als wij dit bericht sturen, zitten we thuis aan een wijntje met een beetje heimwee aan jou te denken. We hebben je vanavond uitgezwaaid en hopen van harte dat je het erg naar je zin hebt.
    We willen je laten weten dat we van je houden en hopen dat je een ontzettend leuke reis zult hebben.
    Dikke tut heit en mem

  • 07 Maart 2016 - 20:54

    Heit:

    Het is hjir wol stil hjer. Genietsje doe mar lekker en lit dy net wer verbane. Ik fin het tiedverschil wol een heel apart gevoel. oant de oare kear dikke knuffel fan Heit

  • 09 Maart 2016 - 04:05

    Juul:

    Hoi moppie wat heb ik nu al 3 geweldige dagen met jou beleefd!!!! Ik hoop dat we ergens in de komende weken weer gaan meeten op een totaal andere plek in aus en ik ben nu al benieuwd hoe je het gaat hebben in de tussentijd! Well now i am goin to listen to ur story bout last night so see you latahhhh (verder vind ik het heftig fantastisch)

  • 11 Maart 2016 - 15:30

    Mem:

    He lieverd, was erg fijn je stem te horen! Ben blij dat je het zo leuk hebt. Mis je toch wel hoor!
    Take care en hou van je. Dikke kroep!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jetty

Actief sinds 18 Feb. 2016
Verslag gelezen: 326
Totaal aantal bezoekers 4832

Voorgaande reizen:

04 Maart 2016 - 29 April 2016

Australië!

Landen bezocht: